TOYOTA YARiS TÜRKİYE FORUMU, OTOMOBİL HABERLERİ
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


TOYOTA YARiS TÜRKİYE FORUMU, OTOMOBİL HABERLERİ
 
AnasayfaGaleriLatest imagesAramaKayıt OlGiriş yap
Giriş yap
Kullanıcı Adı:
Şifre:
Beni hatırla: 
:: Şifremi unuttum
Volkswagen manipülasyonlara devam ediyor. EA288 motorda da yazılım çıktı.
Dünyanın En Büyük Elektrikli Oto Desteği %37 ÖTV :) Icon_minitimeC.tesi 24 Ekim - 19:13 tarafından Haberci
Dünyanın En Büyük Elektrikli Oto Desteği %37 ÖTV :) 1144131_620x410

Volkswagen’in (VW) ürettiği bazı dizel araçların emisyon testlerinde manipülasyon yapıldığının ortaya çıkmasıyla başlayan skandal büyüyor. …

Yorum: 1
Yeni Hibrid Yaris Dizel Fiyatına Satılacakmış :)
Dünyanın En Büyük Elektrikli Oto Desteği %37 ÖTV :) Icon_minitimePaz 30 Kas. - 14:56 tarafından bradpitt
Dünyanın En Büyük Elektrikli Oto Desteği %37 ÖTV :) Toyota-yaris-2012-model-elektrikli-araba-564x272-300x144

Japon üretici Toyota, elektrikli otomobilleri bir geçiş teknolojisi ürünü olarak görüyor.



Yorum: 1
Yaris 2014 Sahneye çıktı
Dünyanın En Büyük Elektrikli Oto Desteği %37 ÖTV :) Icon_minitimeÇarş. 30 Tem. - 8:31 tarafından bradpitt
Dünyanın En Büyük Elektrikli Oto Desteği %37 ÖTV :) 750x400xyeni-toyota-yaris-2014-3.jpg.pagespeed.ic.4Voe51m58E

Yeni Toyota Yaris 2014, Avrupa tüketicilerinin ihtiyaçları ve geri bildirimleri göz önünde bulundurularak …

Yorum: 0
TOYOTA 2017 YILINA KADAR AVUSTRALYA DAKİ ÜRETİMLERİNİ DURDURACAK!
Dünyanın En Büyük Elektrikli Oto Desteği %37 ÖTV :) Icon_minitimeC.tesi 15 Şub. - 5:32 tarafından Haberci
Dünyanın En Büyük Elektrikli Oto Desteği %37 ÖTV :) 10_ayda_400_toyota_calisani_sendikali_oldu13801947920_h1078758

Toyota Avustralya'daki otomobil üretimine son verecek.Toyota Avustralya'daki otomobil üretimini 2017 yılının …

Yorum: 0
TOYOTA TÜRKİYE İHRACATINI TPM İN DE DESTEĞİ İLE %93 ARTTIRDI!
Dünyanın En Büyük Elektrikli Oto Desteği %37 ÖTV :) Icon_minitimeC.tesi 15 Şub. - 5:29 tarafından Haberci
Dünyanın En Büyük Elektrikli Oto Desteği %37 ÖTV :) Toyota_turkiyenin_ocak_ayi_ihracatinda_artis13923844060_h1127811

Geçen yılın ocak ayında 4 bin 593 araç ihraç eden Toyota Türkiye, ihracatını yüzde 93,5 arttırarak 8 …

Yorum: 0
TOYOTA 2 MİLYON ARACINI BİRKEZ DAHA GERİ ÇAĞIRDI!
Dünyanın En Büyük Elektrikli Oto Desteği %37 ÖTV :) Icon_minitimeC.tesi 15 Şub. - 5:27 tarafından Haberci
Dünyanın En Büyük Elektrikli Oto Desteği %37 ÖTV :) Toyota_2_milyon_aracini_geri_cagirdi13922601220_h1127122

Japon otomobil üreticisi Toyota, yazılım hatası olduğu gerekçesiyle yaklaşık iki milyon Prius model aracı …

Yorum: 0
Anahtar-kelime
barcelona kaza çağırma renault karşılaştırma 2011 test% triger renault% toyota yeni resimleri +2011 geri auris lastik dizel corolla araba SELECT yaris DUAL test dergi yakıt +corolla

 

 Dünyanın En Büyük Elektrikli Oto Desteği %37 ÖTV :)

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
Haberci
General
General
Haberci


Mesaj Sayısı : 3971

Dünyanın En Büyük Elektrikli Oto Desteği %37 ÖTV :) Empty
MesajKonu: Dünyanın En Büyük Elektrikli Oto Desteği %37 ÖTV :)   Dünyanın En Büyük Elektrikli Oto Desteği %37 ÖTV :) Icon_minitimePerş. 25 Kas. - 21:36

Dünyanın En Büyük Elektrikli Oto Desteği %37 ÖTV :) 401169671

Dün ajanslara düşen bir açıklama, tam da elektrikli, hibrit ve diğer düşük emisyonlu araçların vergilerinin düşürülmesinin beklendiği bir dönemde kafaların iyice karışmasına neden oldu.

Maliye Bakanlığı’na dayandırılan haberde, kamu alacaklarının yeniden yapılandırıldığı Torba Kanun Taslağı’nda elektrikli araçlarla ilgi ÖTV düzenlemesine de yer verildiği ve elektrikli binek araçlardan yüzde 37, yolcu taşıyacak olan araçlardan ise yüzde 10 oranında Özel Tüketim Vergisi alınmasına karar verildiği belirtiliyordu.

GTİP Mİ DÜZENLENDİ VERGİ Mİ BELİRLENDİ?

Bu açıklama ilk anda her ne kadar elektrikli araçların vergisinin yüzde 37 olarak belirlendiğinin anlaşılmasına neden olduysa da, aynı zamanda bu tip araçların artık bir Gümrük Tarife İstatistik Pozisyonu olduğu olarak da anlaşılabilirdi. Nitekim elektrikli Fluence’ın önümüzdeki günlerde ihracatına, 2011 yılının eylül ayından itibaren de Türkiye’de satışına başlayacak olarak Renault markası bu açıklamayı böyle yorumlayanlardandı. Renault Mais Genel Müdürü İbrahim Aybar, bu taslağın elektrikli araçların vergilendirilmesinden çok “varlıklarının kabul edilmesi” olarak yorumlanması gerektiğini ifade etti.

Aybar, siyasi otoritenin henüz bu konuda bir karar vermediğini, elektrikli ve çevreyi daha az kirleten diğer araçlar, dünyanın gelişmiş ülkelerinde nasıl vergilendiriliyorsa, Türkiye’de de öyle olmasını beklediklerini dile getirdi. Elektrikli binek araçların ve henüz üretilmemiş olsa da yolcu taşımaya yönelik ticari araçların GTİP’in 87.03 ve 87.02 numarası altına listeye alınması aynı zamanda fiili durumun kurala bağlanması olarak da yorumlandı. Çünkü geçtiğimiz günlerde bir işadamı kendi kullanmak üzere elektrikli bir otomobil ithal etmiş ve bu araç için yüzde 37 oranında ÖTV ödemişti.

Ali Haydar Bozkurt Toyota Pazarlama CEO’su : En çok vergiyi en çok kirleten ödesin

Öncelikle önerilen torba kanun taslağında hibrit araçların ve diğer çevreci teknolojilerin kullanımını teşvik eden bir uygulama görülmüyor. Biz Toyota olarak, emisyon salımına yönelik çevreci vergilendirme sisteminin hayata geçirilmesini ve teşviklerinin uygulanmasını önemle vurguluyoruz. Beklentimiz, Avrupa ve dünyada uygulanan vergi mevzuatlarının ülkemizde de uygulanarak ‘kirleten öder’ mantığının kullanılmasıdır.

Jean Pierre Vieux Peugeot Türkiye Genel Müdürü: Verginin tartışılmaya başlanması sevindirici

Türkiye’de yeni nesil otomobillerde uygulanması öngörülen vergi oranlarının yer aldığı kanun taslağı üzerinde çalışılıyor olması sektörümüz adına çok sevindirici bir gelişme. Çevreci teknolojilere sahip araçların daha ulaşılabilir fiyatlarla tüketicilere sunulmasını sağlayacak düzenlemelerin yapılması halinde 2011 yılından itibaren Peugeot marka hibrit ve elektrikli araçları Türkiye pazarına sunmaya hazırız.

Ercan Tezer OSD Genel Sekreteri: ‘Sadece elektrikliyi konuşmamak gerek’

Otomotiv Sanayii Derneği (OSD) Genel Sekreteri Prof. Dr. Ercan Tezer, ‘’Tartışmayı sadece bir grup araç üzerinde yoğunlaştırmak meselenin tümünü göz ardı etmek olur’’ dedi. Tezer bu konunun ileri teknolojili ve düşük emisyonlu araçlar çerçevesinde tartışılması gerektiğini belirterek görüşleri ‘’Konuyu emisyon ve iklim değişikliği açısından tartışmak, ulusal program çerçevesinde politikaları konuşmak daha doğru olur” şeklinde ifade etti.

Hakan Özenen - Ht ekonomi

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
Dünyanın En Büyük Elektrikli Oto Desteği %37 ÖTV :)
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-
» Büyük markaların büyük benzerlikleri
» TOYOTA TÜRKİYE İHRACATINI TPM İN DE DESTEĞİ İLE %93 ARTTIRDI!
» Dünyanın En pahalı YAKTINA ZAM
» Ford’ da büyük kampanya
» Otomotivde Büyük Düşüş

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
TOYOTA YARiS TÜRKİYE FORUMU, OTOMOBİL HABERLERİ :: TÜM MARKALAR :: GÜNCEL HABER & BİLGİ-
Buraya geçin: