Gözalıcı çizgileri ve canlı kırmızı
rengi ile DeZir, otomobil tutkusunu dışa
vuruyor.
Elektrikli bir motorla beslenen konsept, elektriğin otomobil tutkusuyla uyumlu olduğunu kanıtlıyor.
Laurens van den Acker tarafından yönetilen ilk proje olan DeZir,
Renault Design’ın (Tasarım bölümü) yeni vizyonunu ortaya koyacak bir
konsept araçlar serisinin başlama vuruşunu oluşturuyor. Otomobil, aynı zamanda Marka’nın gelecekteki
modellerinin tasarımının temellerini atıyor.
DeZir konsept modeli, 2010 Paris Otomobil
Fuarı’nda ilk kez tanıtılacak.
DEZIR: RENAULT TASARIMIN YENİ VİZYONUNUN İLK ÖRNEĞİMarkanın
"Drive The Change" "Otomobili Değiştiriyoruz, Hayatı Değiştiriyoruz"
şeklindeki yeni imzasından esinlenen Renault Tasarım, Laurens van den
Acker’in öncülüğünde, yaşam döngüsü üzerine kurulu yeni bir strateji
yoluyla şirketin tüm insan odaklı yaklaşımını dışa vurmak için
Renault’nun marka kimliği kökenlerinden yararlanıyor.
Bu vizyon, böylece, marka ile müşteriler arasında yaşamlarının her
deneyiminde bağlantı sağlıyor: Aşık olduklarında, dünyayı
keşfettiklerinde, bir aile kurduklarında, çalıştıklarında, dinlenme ve eğlence alanlarında ve belli bir olgunluğa
ulaştıklarında.
Bu strateji, markanın vizyonu ile uyumlu olarak,
üç anahtar sözcükten esinlenen stilistik
yeni bir dilin tanımıyla birleşiyor: "yalın", "gözalıcı", "sıcak."