TOYOTA YARiS TÜRKİYE FORUMU, OTOMOBİL HABERLERİ
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


TOYOTA YARiS TÜRKİYE FORUMU, OTOMOBİL HABERLERİ
 
AnasayfaGaleriLatest imagesAramaKayıt OlGiriş yap
Giriş yap
Kullanıcı Adı:
Şifre:
Beni hatırla: 
:: Şifremi unuttum
Volkswagen manipülasyonlara devam ediyor. EA288 motorda da yazılım çıktı.
Türkiye'ye 3 Milyon TL lik Oto Yakışır! Icon_minitimeC.tesi 24 Ekim - 19:13 tarafından Haberci
Türkiye'ye 3 Milyon TL lik Oto Yakışır! 1144131_620x410

Volkswagen’in (VW) ürettiği bazı dizel araçların emisyon testlerinde manipülasyon yapıldığının ortaya çıkmasıyla başlayan skandal büyüyor. …

Yorum: 1
Yeni Hibrid Yaris Dizel Fiyatına Satılacakmış :)
Türkiye'ye 3 Milyon TL lik Oto Yakışır! Icon_minitimePaz 30 Kas. - 14:56 tarafından bradpitt
Türkiye'ye 3 Milyon TL lik Oto Yakışır! Toyota-yaris-2012-model-elektrikli-araba-564x272-300x144

Japon üretici Toyota, elektrikli otomobilleri bir geçiş teknolojisi ürünü olarak görüyor.



Yorum: 1
Yaris 2014 Sahneye çıktı
Türkiye'ye 3 Milyon TL lik Oto Yakışır! Icon_minitimeÇarş. 30 Tem. - 8:31 tarafından bradpitt
Türkiye'ye 3 Milyon TL lik Oto Yakışır! 750x400xyeni-toyota-yaris-2014-3.jpg.pagespeed.ic.4Voe51m58E

Yeni Toyota Yaris 2014, Avrupa tüketicilerinin ihtiyaçları ve geri bildirimleri göz önünde bulundurularak …

Yorum: 0
TOYOTA 2017 YILINA KADAR AVUSTRALYA DAKİ ÜRETİMLERİNİ DURDURACAK!
Türkiye'ye 3 Milyon TL lik Oto Yakışır! Icon_minitimeC.tesi 15 Şub. - 5:32 tarafından Haberci
Türkiye'ye 3 Milyon TL lik Oto Yakışır! 10_ayda_400_toyota_calisani_sendikali_oldu13801947920_h1078758

Toyota Avustralya'daki otomobil üretimine son verecek.Toyota Avustralya'daki otomobil üretimini 2017 yılının …

Yorum: 0
TOYOTA TÜRKİYE İHRACATINI TPM İN DE DESTEĞİ İLE %93 ARTTIRDI!
Türkiye'ye 3 Milyon TL lik Oto Yakışır! Icon_minitimeC.tesi 15 Şub. - 5:29 tarafından Haberci
Türkiye'ye 3 Milyon TL lik Oto Yakışır! Toyota_turkiyenin_ocak_ayi_ihracatinda_artis13923844060_h1127811

Geçen yılın ocak ayında 4 bin 593 araç ihraç eden Toyota Türkiye, ihracatını yüzde 93,5 arttırarak 8 …

Yorum: 0
TOYOTA 2 MİLYON ARACINI BİRKEZ DAHA GERİ ÇAĞIRDI!
Türkiye'ye 3 Milyon TL lik Oto Yakışır! Icon_minitimeC.tesi 15 Şub. - 5:27 tarafından Haberci
Türkiye'ye 3 Milyon TL lik Oto Yakışır! Toyota_2_milyon_aracini_geri_cagirdi13922601220_h1127122

Japon otomobil üreticisi Toyota, yazılım hatası olduğu gerekçesiyle yaklaşık iki milyon Prius model aracı …

Yorum: 0
Anahtar-kelime
resimleri yeni test% araba lastik yaris SELECT çağırma renault yakıt kaza +corolla +2011 triger DUAL barcelona 2011 karşılaştırma dergi auris geri renault% dizel toyota test corolla

 

 Türkiye'ye 3 Milyon TL lik Oto Yakışır!

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
Haberci
General
General
Haberci


Mesaj Sayısı : 3971

Türkiye'ye 3 Milyon TL lik Oto Yakışır! Empty
MesajKonu: Türkiye'ye 3 Milyon TL lik Oto Yakışır!   Türkiye'ye 3 Milyon TL lik Oto Yakışır! Icon_minitimePtsi 7 Haz. - 21:40

Türkiye'ye 3 Milyon TL lik Oto Yakışır! 550143875


Vergilerle birlikte fiyatı 1,6
milyon Euro'ya (3 milyon TL) ulaşan Koenigsegg'i geçen ay İstanbul'dan
adı açıklanmayan bir yatırımcı aldı. Bugüne kadar Bugatti Veyron'a,
Mercedes ise Maybach ve SLR adlı pahalı otomobillerine Türkiye'de müşteri
bulamamıştı.
Dünyanın en pahalı otomobillerinden biri sessiz sedasız önceki ay
Türkiye'ye geldi. Vergilerle birlikte 1,6 milyon Euro'ya (3 milyon TL)
satılan Koenigsegg CCX modeli araç, bugüne kadar Türkiye'deki en pahalı
otomobil unvanına da sahip oldu. Dünyada sadece 80 müşterisi bulunan,
geçen yıl 18 adet satılan Koenigsegg, tıpkı Bugatti gibi tamamen özel
müşterilere yönelik üretim yapıyor. Marka, Ferrari, Porsche, Bentley ve
Lamborghini'nin de üzerinde konumlandırılıyor.
Geçen hafta sonu Türkiye'ye gelen İsveçli markanın patronu Christian
Von Koenigsegg, bugüne kadar Amerika, Ortadoğu, Avustralya, İngiltere
ve Rusya gibi ülkelerden müşterileri olduğunu, şimdi yüksek vergiler
sebebiyle fiyatların ikiye katlandığı Türkiye'nin de bu listeye dahil
olmasından büyük mutluluk duyduğunu söyledi. Eşiyle ilk kez geldiği
İstanbul'dan çok etkilendiklerini belirten Koenigsegg, "Ben otomobil
satmıyorum, müşterilerimiz
talip olup sipariş veriyor. Biz de onlar için özenle kullanıp
saklayacakları otomobili üretiyoruz." dedi.
5 yaşından
itibaren otomobil tasarlama hayaliyle yaşadığını ve 22 yaşında babasının
da desteğiyle bu hayali için 1994'te ilk adımı attığını söyleyen
Koenigsegg, 2002 yılında kendisinin tasarladığı ilk otomobili ürettiğini
ve o yıl 3 müşterisi olduğunu dile getirdi. Her yıl müşteri sayısını
birkaç artırdığını ifade eden Koenigsegg, "Dünya küresel krizin tam
ortasında olmasına rağmen en çok satış geçen yıl gerçekleşti. Buna çok
şaşırdım, işler kötüleşecek diye beklerken en yüksek
satışa ulaştım. 18 otomobil sattık. Kriz olmasa demek ki daha çok
satacaktım. Bu yılki hedefim 20'yi aşmak. Önümüzdeki yılın tüm
siparişleri şimdiden doldu. Ancak bir yıl sonraya teslimat
verebiliyoruz. Satılan süper spor otomobillerin yüzde 20'si Koenigsegg."
diye konuştu.
Süper spor olarak adlandırılan bu sınıfta Bugatti ve Pagani Zonda
gibi markalarının yer aldığını belirten Koenigsegg, Ferrari, Porsche,
Mercedes gibi markaların ancak 10 yılda bir özel modellerle bu sınıfa
kısa süreli
giriş yaptığını söyledi. "Bu sınıfta aslında kimse kimsenin rakibi
değil, çünkü bu kadar para ödeyen müşteri zaten koleksiyon amacıyla
alıyor bu otomobili.
Beğeniyorsa gidip bir de diğer markayı dahil edebiliyor garajına."
diyen Koenigsegg, müşterilerin, bu tarz otomobilleri özel üretim olduğu
için tercih ettiğini kaydetti. Toplam 50 kişinin çalıştığı butik
fabrikada bir otomobili üretmek için 3 bin 500 saat gerektiğini ve
sadece parlatma işleminin bile 300 saat sürdüğünü dile getiren
Koenigsegg, şunları söyledi: "Dünyanın kilo başına en fazla güç düşen
otomobilini üretiyoruz. Bu bir mühendislik harikası. Tüm otomobili
olduğu gibi motoru ve şanzımanı da biz tasarladık, özel bir yere
ürettiriyoruz. Lastiği bile sadece bizim için geliştirip üretiyorlar."
Christian Von Koenigsegg, tıpkı Enzo Ferrari, Henry Ford, Ferdinand
Porsche gibi soyadını otomobil markasına dönüştüren isimler arasında yer
alıyor. Koenigsegg, spor otomobiller sınıfındaki köklü markalara karşı
hangi cesaretle yola çıktığı sorusunu şöyle cevapladı: "Ailemin temeli
12. yüzyıl Roma sarayına kadar gidiyor.
Büyükbabam, İsveç'te sulama sistemleri tasarlayan biriydi, annem ise
İsveç sarayı için şapka dizayn ediyordu. Hiçbir zaman bir yere girip
çalışayım demedim. Canım ne isterse yaptım; en büyük hayalim otomobildi
ve 20 yıl sonra nerede olmak istediğimi düşündüm, hayata kalıcı bir
şeyler bırakmam gerektiğine inanıyorum."
Koenigsegg'in Türkiye temsilcisi Erk Otomotiv'in ortağı Mehmet Buğra
Yüce ise otomobilin Türkiye'de satılabilmesi için 6 ay çalıştıklarını
belirterek, "Bu süreçte birkaç kez İsveç'e fabrikaya gittik. CCXR olan
aracı Trevita modeli gibi modifiye ettirdik ve birkaç hafta önce
Türkiye'ye getirttik. Gümrükten alıp şehir merkezine gelene kadar polis 5
kez durdurdu. Türkiye'de satılan bu fiyatta başka bir otomobil yok.
İkinci bir müşterimiz olabilir, kendisiyle görüşmelerimiz devam ediyor."
açıklamasını yaptı. Bugüne kadar İngiltere'de 14, ABD'de 12, Katar'da 7
adet Koenigsegg satılırken Türkiye ile birlikte toplam 16 farklı ülkede
markanın temsilciliği yer alıyor.
100 kilometreye 3,1
saniyede çıkıyor

Christian Von Koenigsegg'in kendi adını verdiği spor otomobilin CCXR
modeli 1.250 kilogram ağırlığına ve 1.018 beygir gücüne sahip. Araç,
0'dan 100 km/saat hıza sadece 3,1 saniyede ulaşıyor. Almancada 'kralın
köşesi' anlamına gelen Koenigsegg'in otomobillerin üzerine uyguladığı
logo, ailenin 12. yüzyılda şövalye olan temsilcisinden beri kullandığı
armanın kalkan haline dönüştürülmüş halini ifade ediyor. Koenigsegg,
tasarladığı CCXR ve Agera modellerinde hayvanların yapılarından
esinlendiğini, ancak en çok yunus balığını örnek aldığını söyledi. İsveç
Angelholm'deki fabrikada üretilen araçlar, yakınlardaki askerî uçak
pistinde deneniyor. Müşteriler sipariş vermeye ve araçlarını almaya özel
jetleriyle geliyor.
Saab'a talip olmam,
tamamen milliyetçilikti

Koenigsegg geçen yıl General Motors'un bir süredir satmaya çalıştığı
Saab'ı almak için şirketle anlaşmaya varmıştı. Ancak satın alma
gerçekleşmedi. "Saab, İsveç için bir değerdir. Arkadaşlarımızla markayı
alalım istedik. Çünkü üretim tesisi var, inanılmaz bir bilgi birikimi ve
teknolojiye sahipler. Neden kapansın, ilginç bir fırsattı." diyen
Christian Von Koenigsegg, yılda 100 bine yaklaşan araç üretimiyle
Saab'ın kendisinin tam olarak alanına girmediğini ancak markanın ayakta
kalması için bu girişimde bulunup bir plan çıkardıklarını söyledi.
Koenigsegg, "Ama iş bir noktaya geldi, bizi aştı. Ancak Hollandalı
Spyker şirketi aldı." dedi. Koenigsegg, İsveçli Volvo'nun Çinli Geely'ye
satılmasını da anlamlı bulmadığını dile getirdi.

Memduh Taşlıcalı - Zaman
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
Türkiye'ye 3 Milyon TL lik Oto Yakışır!
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-
» BİR MİLYON SATAN TOURAN’A İLGİ ARTTI
» Ferrari 599 GTB Fiorano 1.2 milyon euroya satıldı
» Toyota 1 milyon 13 bin aracı geri çağırıyor!!
» TOYOTA 2 MİLYON ARACINI BİRKEZ DAHA GERİ ÇAĞIRDI!

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
TOYOTA YARiS TÜRKİYE FORUMU, OTOMOBİL HABERLERİ :: TÜM MARKALAR :: GÜNCEL HABER & BİLGİ-
Buraya geçin: