Fabrika ve bayiden sayısız seçenek
ile, müşteri kendi , ürün ve aksesuarları,
kendi isteğine göre özelleştirebilir.
Ancak, arkasında yenilikçi bakış orada da iyi tanımlanmış bir
makinedir. Bu iki yeni motor prömiyeri - Yangın 1,0 Evo ve Ateş 1,4 Evo,
hem Flex yakıt - bu yakıt tasarrufu ve emisyon düzeyi düşük yüksek
performans sağlamak için modern teknolojiler dahil oldu.
Yeni model kavramını formüle ve şaşırtıcı şekiller elde etmek için,
Fiat Style Center Latin Amerika ve Fiat Style Center İtalya için gelen
tasarımcılar tüketici istediğini ortaya çıkarmaya çalıştılar ve yeniş
uno ortaya çıktı
Uno geleneği üzerine yeni hatchback kompakt çizgileri, tüm yolcular
için en uygun yer ve hidrolik direksiyon, klima, Bluetooth, CD / MP3
çalar ile radyo gibi kolaylık sunan rahat, iyi aydınlatılmış kabin
kapsayacak olan ve USB bağlantısı yanı sıra önemli güvenlik ekipmanları,
hava yastığı ve ABS frenleri gibi ücretsiz.
Yeni Fiat Uno da kendi segmentinde için eşi görülmemiş bir konsept:
ısıtmalı ön cam, defogging fonksiyonu getiriyor. Bu öğe, aktif, üç
dakikaya kadar tamamen cam defog kadar götürür. Bu süre geçtikten sonra
fonksiyon otomatik olarak devre dışı kalır.
Yeni Fiat Uno kullanılabilir dört kapı - olacak iki 1,0 motor ve iki
adet 1,4 motoru ile - ve bir hatchback en başarılı sürümlerin adını
verir. Way modeli. Hepsinde de, tüketici o / o mükemmel motor ve modern
bir, araba bulacaksınız emin olabilirsiniz. Bunlar: Uno Vivace 1,0 Flex,
Uno Way 1,0 Flex, Uno Cazip 1,4 Flex ve Uno Way 1,4 Flex.
TASARIMMantığı: istemci dinleyerek, mümkün olan en mükemmel
tasarım , kullanıcıların hayallerindekiyle eşleşmiş şekilde yeni uno da
sağlanmıştır.
Ve ne tam bir yuvarlak kare nedir? simgesi Uno ve kare şekillerden
Going, tasarımcıları "Yeni Kare": pop ve modern, evrim oluşturdu. Bir
şekil vermek için, onlar Endüstriyel Tasarım dan tesislerinde kullanılan
- Otomotiv Tasarım geleneksel ilkeleri yerine, onun curvier, sportif
hatları - ile yeni modeli yuvarlak hatları oluşturmak için kullandılar.
Sürücü koltuğu, örneğin statures geniş bir uyum, sürücü optimum bacak
yer vererek, uzun boylu insanlar için büyük kolaylık sağlaması için
tasarlanmıştır.
Arka koltukta iki ayrı pozisyonda eğim açısı ayarlamak sağlayan bir
kilitleme sistemine sahiptir. dar açı (18 °) günü, bagaj bölmesinin
kazançlar hacmi 10 litre ve boyuna uzaklık yaklaşık 30 mm. Koltuk da tam
yük kapasitesini arttırmak için reclined edilebilir.
Yeni Fiat Uno 2219 litre, iyi bir habitability oranı (araç yolcular
için konfor hacmini belirleyen değer) getirdiği etkiler kompakt bir
otomobil için çok ilginç bir iç hacim ile kendi kategorisinde çok iyi
değerlere sahip. Model, 280 litre ile ve iyi bir bagaj bölmesi hacmi
sağlayan 290 litreye ulaşabilir, arka koltukta pozisyona bağlı.
Hidrolik Direksiyon, Klima, CD / MP3 çalar ile radyo gibi ekipmanları
ile veya Bluetooth olmadan eller ve USB bağlantı noktası, elektrikli
kilitler ücretsiz ve ön elektrikli camlar, iç komutu direksiyon bagaj
bölmesi ve yakıt deposu kapağı açmak için yükseklik ayarı, diğer pek çok
öğe arasında, birlikte yeni hatchback sunulmaktadır.
GüvenlikDavlumbaz programlı deformasyon ile düzenlenmiştir: bir ön çarpışma
durumunda, o kabin bütünlüğünü savunmak darbe enerjisini absorbe eder.
Ön hava yastıkları ve ön gergi, yeni Fiat Uno tüm sürümleri için isteğe
bağlı öğeler ile emniyet kemeri, emniyet takviye kaputunun eylem
tamamlıyor. Kapılar yan çarpışma durumunda yolcuların fiziksel
bütünlüğünü korumaya yardımcı borulu koruma barlar var
Ön koltuklar anti-tipi submarining ve onların koltuk başlıkları,
sürücü ve yolcu boyun boyun etkisini önlemek için, kaza durumunda
servikal sütuna zarar riskini azaltmak tasarlanmıştır. Sırayla
direksiyon kolonu, durumunda sürücüye fiziksel zarar en aza indirmek
için yapılan bir baş çarpışmalarda.
Süspansiyon yön istikrarı korumak için tasarlandı ve arazi her türlü
yüz titreşimleri düzensiz yüzeylerden kabine iletilmesi olmadan, yolcu
konforu ödün vermeden maksimum güvenlik sağlar.
Ön tarafta, hatchback bir MacPherson tipi süspansiyon ve doğru bir
üçgen alt kollar vardır. Anti-roll bar tamponlar üzerine tutturulduğu.
Sarmal yaylar yan yük tipi bulunmaktadır. Bu set, tüm dişli koşullarda
en iyi dengeyi sağlamak ve eğrisinde fren yük etkisini en aza indirmek
işlevi vardır da yüzey pürüzlülüğü maksimum emiciliği sağlamak için
yerleştirilmiştir.
Arka süspansiyon burulma mili ile yarı bağımsız tekerlekler,
sağlamlığı artırmak ve yük eğrileri dinamik tepkiler geliştirir vücut
bağlanır lastik boyutunda artış sayesinde elde edilen süspansiyon
esnekliğini artırmak için düşünüldü.
Son olarak, kaygan yollarda güvenli frenleme yapmak, yeni Fiat Uno
frenler isteğe bağlı bir öğe olarak tüm versiyonlarında bir anti-blok
sistemi (ABS) sunuyor. Bu sistem ile birlikte, ayrıca EBD olduğunu -
fren dağıtım elektronik te sunuyor.
Yeni Fiat Uno pazara dört sürümlerinde, başlangıçta dört kapı ile
(iki kapılı versiyonları mevcut önümüzdeki aylarda ) Bunlar: Vivace 1,0
Flex, Way 1,0 Flex, Cazip 1,4 Flex e Way 1,4 Flex .
Yeni Uno sahipleri arasında seçim 14 renk olacak düz ve metalize. Üçü
Fiat satırında premiering şunlardır: Turunçgil Sarı ve Splash Mavi,
Vivace ve Cazip sürümleri için özel, Kutu Yeşil sadece Way
kullanılabilir sürümleri ise. Bütün bu renkler, capcanlı ve yeni model
modern ruhu genç güçlendirir.
Vivace 1,0 Flex. Temel versiyonu olan o kim yakıt tasarrufu,
performans, konfor ve mükemmel fayda-maliyet oranı katılmak isteyenler
için idealdir yeni Fire 1,0 Evo motoru vardır.
Ekotrent / Otomobilhaberleri